Zbiorczy rejestr zmian

Zbiorczy rejestr zmian
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: Zmiana personelu
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: Zmiana harmonogramu
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: Dodanie informacji o awarii
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: usuniÄ™cie zgodnie z dyspozycjÄ… p. Kierownik  zapisu o pukaniu do drzwi
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: uszkodzony telefon
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: awaria telefonu
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: Uszkodzony telefon
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: Plakat komputery
  • Klauzula informacyjna dla pracowników wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: Poprawa literówek
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: Poprawki literowe
  • O nas wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: mail ze zmianami
  • O nas wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: mail ze zmianami
  • Klauzula informacyjna dla kontrahentów wersja z dnia 17.03.2022, 00:00
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna - osoby korespondujÄ…ce wersja z dnia 17.03.2022, 00:00
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna - rekrutacja wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna dla pracowników wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna - współpracownicy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna - dla pacjentów wersja z dnia 17.03.2022, 00:00
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna - dla pacjentów wersja z dnia 17.03.2022, 00:00
    z powodu: menu
  • Klauzula informacyjna - rekrutacja wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: menu
  • Klauzula informacyjna dla pracowników wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: menu
  • Klauzula informacyjna - współpracownicy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: menu
  • Klauzula informacyjna dotyczÄ…ca pacjentów wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: Klauzula informacyjna dla pacjentów, ich przedstawicieli ustawowych oraz osób upoważnionych przez pacjentów Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego RODO, informujemy: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia Rejonowa SPZOZ, Rudzie ÅšlÄ…skiej przy ul. Ks. Niedzieli 51b, 41-711 Ruda ÅšlÄ…ska, NIP 6412186371, Regon 276706565 KRS: 0000033776. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: spzozniedzieli@timtech.pl, telefonicznie pod nr (32) 2421279 lub listownie na adres podany powyżej. Administrator wyznaczyÅ‚ Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Dawida Szarka, z którym można skontaktować siÄ™ poprzez adres e-mail: iod@odomed.pl lub pisemnie kierujÄ…c korespondencjÄ™ na adres siedziby Administratora Danych Osobowych. Z inspektorem ochrony danych można siÄ™ kontaktować we wszystkich sprawach dotyczÄ…cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwiÄ…zanych z przetwarzaniem danych. Pani/Pana dane osobowe bÄ™dÄ… przetwarzane w celu: Wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci leczniczej, w tym udzielania Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych, prowadzenia dokumentacji medycznej i realizowania innych obowiÄ…zków prawnych. ObowiÄ…zki te okreÅ›la w szczególnoÅ›ci ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci leczniczej, ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz wydane na ich podstawie rozporzÄ…dzenia. Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 9 ust. 2 lit. h RODO) - „obowiÄ…zek prawny” oraz â€žrealizacja celów profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienie opieki zdrowotnej”. Ustalenia Pani/Pana tożsamoÅ›ci podczas pierwszej rejestracji oraz weryfikacja danych w rejestracji lub gabinecie lekarskim. Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 9 ust. 2 lit h RODO w zw. z art. 25 pkt. 1 ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt. 2 rozporzÄ…dzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania - – „obowiÄ…zek prawny” oraz â€žzarzÄ…dzania systemami i usÅ‚ugami opieki zdrowotnej”. Realizacji praw pacjenta – odbieranie oÅ›wiadczeÅ„, upoważnianie innych osób do informacji o stanie zdrowia, dokumentacji medycznej. Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit c RODO w zwiÄ…zku z art. 9 ust 3 i art. 26 ust 1 ustawy o prawach pacjenta - „obowiÄ…zek prawny”. Kontaktu (na podany adres e-mail lub numer telefoniczny) z powodów organizacyjnych (zmiana terminu wizyty, informacja o przygotowaniu do Å›wiadczenia, odbiór wyników). Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO – „prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest opieka okoÅ‚o obsÅ‚ugowa nad pacjentem oraz sprawniejsze zarzÄ…dzanie grafikami”. Podejmowania dziaÅ‚aÅ„ w zakresie profilaktyki zdrowotnej, w tym informowania Pani/Pana o możliwoÅ›ci skorzystania ze Å›wiadczeÅ„ zdrowotnych lub przekazywania zaproszeÅ„ na badania. Podstawa prawna –art. 9 ust. 2 lit. h RODO) - „realizacja celów profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienie opieki zdrowotnej”. Prowadzenia ksiÄ…g rachunkowych i dokumentacji podatkowej z prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej. Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c w zwiÄ…zku z art. 76 ust 2 ustawy o rachunkowoÅ›ci - „obowiÄ…zek prawny”. Dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami zwiÄ…zanymi z wykonywaniem dziaÅ‚alnoÅ›ci leczniczej lub też potrzebÄ… wykazania okreÅ›lonych faktów, majÄ…cych w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora. Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – „prawnie uzasadniony interes”. Dodatkowo, za dobrowolnie wyrażonÄ… przez pacjenta lub innÄ… osobÄ™ zgodÄ…, możliwe jest wykorzystywanie danych osobowych w zakresie wykraczajÄ…cym poza wskazane powyżej podstawy, np. zgoda na wykorzystywanie wizerunku lub wykorzystywanie adresu e-mail do przekazywania informacji medycznych. Podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – „zgoda”. Podanie danych osobowych przez pacjenta w zakresie przewidzianym przepisami prawa (w szczególnoÅ›ci imiÄ™, nazwisko, data urodzenia, pÅ‚eć, adres miejsca zamieszkania, PESEL) jest obowiÄ…zkowe (odmowa może wiÄ…zać siÄ™ z brakiem możliwoÅ›ci wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci leczniczej). W pozostaÅ‚ym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Pani/Pana dane osobowe bÄ™dÄ… wykorzystywane przez Administratora przez okres niezbÄ™dny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależnoÅ›ci od podstawy prawnej bÄ™dzie to odpowiednio: Czas przechowywania dokumentów okreÅ›lony przepisami prawa (w przypadku dokumentacji medycznej wynosi on co do zasady 20 lat, liczÄ…c od koÅ„ca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu do dokumentacji). Czas do momentu ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych. Czas przechowywania danych w zwiÄ…zku z dochodzeniem lub obronÄ… przed roszczeniami szczegółowo okreÅ›la kodeks cywilny. Czas przechowywania danych w zwiÄ…zku z prowadzeniem ksiÄ…g rachunkowych wynosi 5 lat – zgodnie z art. 112 ustawy o podatku od towarów i usÅ‚ug Dz.U.2017.1221 tj. z dnia 2017.06.24. W każdym monecie ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w przypadku danych, które na jej podstawie sÄ… przetwarzane. Wycofanie zgody nie ma wpÅ‚ywu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiÄ…zywaÅ‚a. W przypadku skorzystania z tego prawa Administrator zaprzestanie przetwarzania danych oraz zostanÄ… one usuniÄ™te. Ma Pani/Pan prawo zÅ‚ożyć wniosek do Administratora o: DostÄ™p oraz kopie wÅ‚asnych danych osobowych, Sprostowanie (poprawienie) wÅ‚asnych danych osobowych, UsuniÄ™cie wÅ‚asnych danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastÄ™puje w celu wywiÄ…zania siÄ™ z obowiÄ…zku wynikajÄ…cego z przepisu prawa, Ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, Przenoszenie wÅ‚asnych danych osobowych, na warunkach okreÅ›lonych w RODO CofniÄ™cie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpÅ‚ywu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliÅ›my na podstawie zgody przed jej cofniÄ™ciem. Wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeÅ›li podstawÄ… prawnÄ… wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO. Wniesienia skargi do Prezesa UrzÄ™du Ochrony Danych Osobowych (adres: UrzÄ…d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa. Pani/Pana dane osobowe mogÄ… być przekazywane – z wyjÄ…tkiem osób upoważnionych przez Administratora: Innym podmiotom leczniczym w celu zapewnienia ciÄ…gÅ‚oÅ›ci udzielania Å›wiadczeÅ„. Podmiotom wspierajÄ…ce nas w zakresie, usÅ‚ug IT. Podmiotom upoważnionym na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa (np.: sÄ…dy i organy paÅ„stwowe, Towarzystwa Ubezpieczeniowe, Narodowy Fundusz Zdrowia, w ramach realizowania Å›wiadczeÅ„ z Å›rodków publicznych), szczególnie w zakresie wskazanym na podstawie Ustawy o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Podmiotom Å›wiadczÄ…cym usÅ‚ugi: z zakresu dorÄ™czania korespondencji i przesyÅ‚ek, lub telekomunikacyjne; ksiÄ™gowo – finansowe i podatkowe; audytorskie i kontrolne; prawne i windykacyjne. Innym niż wskazane powyżej podmiotom, które na podstawie przepisów prawa uprawnione sÄ… do uzyskiwania od Administratora informacji zwiÄ…zanych z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… Administratora, które to informacje mogÄ… obejmować dane osobowe pacjenta oraz osób upoważnionych przez pacjenta lub dziaÅ‚ajÄ…cych w jego imieniu. Osobom przez PaniÄ…/Pana upoważnionym do, otrzymywania informacji o Pani/Pana stanie zdrowia jako Pacjenta jak również do dokumentacji medycznej. Pani/Pana dane osobowe nie bÄ™dÄ… przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie bÄ™dÄ… wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyÅ‚Ä…cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO. DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB UPOWAÅ»NIONYCH PRZEZ PACJENTÓW Pani/Pana dane osobowe zostaÅ‚y pozyskane za poÅ›rednictwem pacjentów (lub ich przedstawicieli ustawowych). Administrator bÄ™dzie je przetwarzać w zakresie wskazanym przez pacjentów oraz przepisy prawa (imiÄ™, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe). OKAZYWANIE DOKUMNETÓW TOÅ»SAMOÅšCI Podczas rejestracji pacjenta, skÅ‚adaniu wniosku o wydanie dokumentacji medycznej lub w innych sytuacjach wymagajÄ…cych potwierdzenia tożsamoÅ›ci pacjenta (lub innej osoby np. upoważnionej przez pacjenta), odwiedzajÄ…cego PrzychodniÄ™ RejonowÄ… SPZOZ, z siedzibÄ… w Rudzie ÅšlÄ…skiej, mamy obowiÄ…zek potwierdzić, że dana osoba jest tÄ…, za którÄ… siÄ™ podaje. W celu weryfikacji tożsamoÅ›ci Przychodnia Rejonowa SPZOZ, z siedzibÄ… w Rudzie ÅšlÄ…skiej ma zatem prawo żądać od pacjenta, osoby upoważnionej przez pacjenta lub innych osób okazania: • Dokumentu potwierdzajÄ…cego tożsamość (dowodu osobistego, paszportu, karty pobytu, polskiego dokumentu tożsamoÅ›ci cudzoziemca) lub • Innego dokumentu publicznego, pozwalajÄ…cego na jednoznacznÄ… identyfikacjÄ™ (np. prawo jazdy, legitymacja szkolna dla osoby do 18. roku życia). Podstawa prawna: • 23 ust. 2 i art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U.2020.849 t.j.), • Art. 50 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o Å›wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze Å›rodków publicznych, • 24 ust. 1 ogólnego rozporzÄ…dzenia o ochronie danych (RODO), • Wyrok Naczelnego SÄ…du Administracyjnego z dnia 17 czerwca 2015 r. (sygn. II OSK 2770/13).
  • Klauzula informacyjna dla osób Å›wiadczÄ…cych usÅ‚ugi na umowach cywilnoprawnych wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: aktualizacja
  • Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: aktualizacja
  • Klauzula informacyjna dla pracowników wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: aktualizacja
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: @ zmiany harmonogramu por. K
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: @ dane nowych lekarzy
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: usunięcie info o awarii telefonu
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: usunięcie awarii telefonu
  • Bilanse wersja z dnia 15.12.2022, 00:00
    z powodu: bilans
  • Bilanse wersja z dnia 15.12.2022, 00:00
    z powodu: bilans
  • Bilanse wersja z dnia 15.12.2022, 00:00
    z powodu: bilans 2021
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: aktualizacja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: zmiany zgodnie z mailem
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: zmiany zgodnie z mailem
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: zgodnie z mailem
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: zgodnie z mailem
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: zgodnie z mailem
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: Edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: Umieszczone zgodnie z dyspozycjÄ… mailowÄ…
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: aktualizacja
  • Kontakt wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: zmiana danych kierownika
  • Recepty wersja z dnia 05.09.2023, 00:00
    z powodu: edycja
  • Cennik wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Bilanse wersja z dnia 15.12.2022, 00:00
    z powodu: edycja
  • Rejestr aktualnoÅ›ci usuniÄ™tych wersja z dnia 16.12.2022, 10:21
    z powodu: edycja
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Sytuacje kryzysowe wersja z dnia 03.03.2021, 15:35
    z powodu: edycja
  • AktualnoÅ›ci wersja z dnia 16.12.2022, 10:21
    z powodu: edycja
  • Rejestr stron usuniÄ™tych wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Kontakt wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • O nas wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: edycja
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: zmiana edycja
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 15:35
    z powodu: edycja
  • Klauzula informacyjna dotycząca pacjentĂłw wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie znaki
  • Klauzula informacyjna dla pracownik??w wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie znaki
  • Klauzula informacyjna dla os??b ??wiadcz�?cych us??ugi na umowach cywilnoprawnych wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie znaki
  • Klauzula informacyjna dla osĂłb świadczących usługi na umowach cywilnoprawnych wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie znaki
  • Klauzula informacyjna dla pracownikĂłw wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: poslkie znaki
  • Klauzula informacyjna dla kandydatĂłw do pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie znaki
  • Rejestr stron usuniętych wersja z dnia 03.03.2021, 15:35
    z powodu: polskie znaki
  • Kontakt wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie litery
  • Cennik wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie litery
  • O nas wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: poslkie litery
  • Pracownicy medyczni przychodni wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: personel
  • Harmonogram Pracy wersja z dnia 04.03.2021, 00:00
    z powodu: godziny
  • Strona główna wersja z dnia 03.03.2021, 00:00
    z powodu: polskie litery


Opublikował: Marek Pawlicki
Publikacja dnia: 04.03.2021, 13:21
Dokument oglądany razy: 1 239
Podpisał: Marek Pawlicki
Dokument z dnia: 04.03.2021